Blind Höna

Sedan 2001

Kundtjänstkompetens

2 november 2004 | 3 kommentarer

Arbetskamratens mobil blev stulen i helgen.
Han ringde 3:s kundtjänst för att spärra numret:
– Hej. Jag har blivit av med min mobil och vill spärra den.
– Det nummer du ringer ifrån?
– Eh. Nej.

Kommentarer

3 kommentarer to “Kundtjänstkompetens”

  1. Johnny
    november 2nd, 2004 @ 11:38

    Ha ha, smart.

  2. Tommy
    november 2nd, 2004 @ 13:46

    Kundtjänsten är säkert outsoursad till hälsokällan i Bergslagen.

  3. J E Thelin
    november 7th, 2004 @ 16:27

    3 lyckas dessutom att med sin allt generösare erbjudanden att framstå som mer och mer desperata. Även om jag hade någon tilltro till deras täckning och kundsupport, så skulle jag inte skaffa ett abonnemang med dem, eftersom deras reklam får dem att kännas som om de kommer att gå i konkurs inom en snar framtid.

Kommentera





Om Blind Höna

Bloggen Blind Höna startade 2001 på adressen kornet.nu/blindhona/. Nu har den flyttat hemifrån till en egen adress. Men det är samma blogg.

Min bok "Jävla skitsystem!" har en egen blogg på javlaskitsystem.se.

RSS-flöde

Sök

Admin