Kundtjänstkompetens
2 november 2004 | 3 kommentarer
Arbetskamratens mobil blev stulen i helgen.
Han ringde 3:s kundtjänst för att spärra numret:
– Hej. Jag har blivit av med min mobil och vill spärra den.
– Det nummer du ringer ifrån?
– Eh. Nej.
Kategori: Prylar och teknologi
Kommentarer
3 kommentarer to “Kundtjänstkompetens”
Kommentera
november 2nd, 2004 @ 11:38
Ha ha, smart.
november 2nd, 2004 @ 13:46
Kundtjänsten är säkert outsoursad till hälsokällan i Bergslagen.
november 7th, 2004 @ 16:27
3 lyckas dessutom att med sin allt generösare erbjudanden att framstå som mer och mer desperata. Även om jag hade någon tilltro till deras täckning och kundsupport, så skulle jag inte skaffa ett abonnemang med dem, eftersom deras reklam får dem att kännas som om de kommer att gå i konkurs inom en snar framtid.